Buscadays importados - hasta 40% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada the executive guide to six sigma call centers (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2012
Idioma
Inglés
N° páginas
174
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 0.9 cm
Peso
0.24 kg.
ISBN
1887355111
ISBN13
9781887355117

the executive guide to six sigma call centers (en Inglés)

James C. Abbott (Autor) · Robert Houston Smith Publishers · Tapa Blanda

the executive guide to six sigma call centers (en Inglés) - Abbott, James C.

Libro Nuevo

$ 47.474

$ 79.123

Ahorras: $ 31.649

40% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 24 de Abril y el Jueves 09 de Mayo.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "the executive guide to six sigma call centers (en Inglés)"

Examples of sigma use abound in the product manufacturing world. Screws and nuts really work together because product and process designers worked hard to make sure that the part variation, sigma, was held to a minimum. The concept of sigma's use in the service sector is harder to visualize. If we don't understand why we should use sigma, our use of the tool is slim. Not only do we have to use and understand sigma, additionally we must understand the science associated with its use. (From Chapter Two: Why Sigma?) So explains James Abbott in this guide for executives who want the benefits of Six Sigma in their call centers. In addition to complete explanations of queuing science, factoring, and segmentation, the book leads readers through the application of these methods to manage customer experience, reduce agent turnover, and lower wait times. Six Sigma's role in risk management and lost opportunity cost are explored, and there is comprehensive coverage of the traits of effective operations and their managers, decision-making for the five call center types, and the difference between responsibility and accountability in the call center.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Respuesta:
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
Respuesta:
El libro está escrito en Inglés.
Respuesta:
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes