Compartir
The Content Marketing Handbook: How to Double the Results of Your Marketing Campaigns (en Inglés)
Robert W. Bly
(Autor)
·
Entrepreneur Press
· Tapa Blanda
The Content Marketing Handbook: How to Double the Results of Your Marketing Campaigns (en Inglés) - Bly, Robert W.
$ 39.405
$ 56.292
Ahorras: $ 16.888
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: Estados Unidos
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Lunes 10 de Junio y el
Lunes 24 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "The Content Marketing Handbook: How to Double the Results of Your Marketing Campaigns (en Inglés)"
The Content Marketing Handbook helps entrepreneurs, marketers, and small business owners understand the true role of content within integrated multichannel marketing campaigns, avoid wasting time and money by giving away content with no ROI, and instead skillfully create content that builds trust, stimulate interest, and ultimately get more orders for what they are selling. Readers will learn how to: Create A-level content that gets noticed, gets read, and eliminates "content pollution"Overcome the biggest weakness of content marketingDouble marketing response rates by adding lead magnets, bonus reports, and other free content offersUse content to build brands, enhance reputations, and stand out from the competitionPlan, execute and measure content marketing in a multichannel environmentKnow when to stop giving away content and start asking for the orders
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.
✓ Producto agregado correctamente al carro, Ir a Pagar.