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portada The age of Minerva, Volume 2: Cognitive Discontinuities in Eighteenth-Century Thought From Body to Mind in Physiology and the Arts v. 2: (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
1995
Idioma
Inglés
N° páginas
384
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9780812233087

The age of Minerva, Volume 2: Cognitive Discontinuities in Eighteenth-Century Thought From Body to Mind in Physiology and the Arts v. 2: (en Inglés)

Paul Ilie (Autor) · University Of Pennsylvania Press · Tapa Dura

The age of Minerva, Volume 2: Cognitive Discontinuities in Eighteenth-Century Thought From Body to Mind in Physiology and the Arts v. 2: (en Inglés) - Paul Ilie

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Reseña del libro "The age of Minerva, Volume 2: Cognitive Discontinuities in Eighteenth-Century Thought From Body to Mind in Physiology and the Arts v. 2: (en Inglés)"

The second volume of a trilogy about aberrant reason and the cognitive fault lines that expose the discontinuities underlying empirical reality, fault lines that are embedded in the discourses of literature, art, social analysis, biology, and philosophy.

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