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portada The age of Minerva, Volume 1: Counter-Rational Reason in the Eighteenth Century - Goya and the Paradigm of Unreason in Western Europe v. 1: (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
1995
Idioma
Inglés
N° páginas
428
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9780812233070

The age of Minerva, Volume 1: Counter-Rational Reason in the Eighteenth Century - Goya and the Paradigm of Unreason in Western Europe v. 1: (en Inglés)

Paul Ilie (Autor) · University Of Pennsylvania Press · Tapa Dura

The age of Minerva, Volume 1: Counter-Rational Reason in the Eighteenth Century - Goya and the Paradigm of Unreason in Western Europe v. 1: (en Inglés) - Paul Ilie

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Reseña del libro "The age of Minerva, Volume 1: Counter-Rational Reason in the Eighteenth Century - Goya and the Paradigm of Unreason in Western Europe v. 1: (en Inglés)"

The first volume of a trilogy about aberrant reason and the cognitive fault lines that expose the discontinuities underlying empirical reality, fault lines that are embedded in the discourses of literature, art, social analysis, biology, and philosophy.

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