Buscadays. Hasta 40% dcto en libros importados  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Tertiary Language Teacher-Researchers Between Ethics and Politics: Silent Voices, Unseized Spaces (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2020
Idioma
Inglés
N° páginas
166
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
23.9 x 16.0 x 1.8 cm
Peso
0.50 kg.
ISBN13
9781138584556
N° edición
1
Categorías

Tertiary Language Teacher-Researchers Between Ethics and Politics: Silent Voices, Unseized Spaces (en Inglés)

Chantal Crozet (Autor) · Adriana R. Díaz (Autor) · Routledge · Tapa Dura

Tertiary Language Teacher-Researchers Between Ethics and Politics: Silent Voices, Unseized Spaces (en Inglés) - Crozet, Chantal ; Díaz, Adriana R.

Libro Nuevo

$ 201.526

  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 01 de Julio y el Miércoles 17 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Tertiary Language Teacher-Researchers Between Ethics and Politics: Silent Voices, Unseized Spaces (en Inglés)"

Bringing together a range of perspectives from tertiary language and culture teachers and researchers, this volume highlights the need for greater critical engagement with the question of language teacher identity, agency and responsibility in light of an ever changing global socio-political and cultural landscape. The book examines the ways in which various moral, ethical, and ideological dimensions increasingly inform language teaching practice for tertiary modern/foreign language teachers, both collectively as a profession but also at the individual level in everyday classroom situations. Employing a narrative inquiry research approach which combines brief autobiographical reflections with semi-structured interview data, the volume provides a comprehensive portrait of the processes ten teacher-researchers in Australia working across five different languages engage in as they seek to position themselves more purposefully within a critical, political and ethical framework of teaching practice. The book will serve as a springboard from which to promote greater understanding and discussion of the impact of globalisation and social justice corollaries within the field, as well as to mediate the gap between language teaching theory and practice, making this key reading for graduate students and researchers in intercultural communication, language teaching, and language teacher education.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes