Llego la Feria del Libro a Buscalibre hasta -10% Dcto en miles de libros!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Teaching Publishing and Editorial Practice: The Transition From University to Industry (Elements in Publishing and Book Culture) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2022
Idioma
Inglés
N° páginas
75
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
17.8 x 12.7 x 0.6 cm
Peso
0.11 kg.
ISBN13
9781108791946

Teaching Publishing and Editorial Practice: The Transition From University to Industry (Elements in Publishing and Book Culture) (en Inglés)

Jocelyn Hargrave (Autor) · Cambridge University Press · Tapa Blanda

Teaching Publishing and Editorial Practice: The Transition From University to Industry (Elements in Publishing and Book Culture) (en Inglés) - Hargrave, Jocelyn

Libro Nuevo

$ 44.859

$ 56.074

Ahorras: $ 11.215

20% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: España (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 06 de Junio y el Lunes 17 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Teaching Publishing and Editorial Practice: The Transition From University to Industry (Elements in Publishing and Book Culture) (en Inglés)"

A key challenge facing all educators working in practice-based subjects is the need to negotiate tensions between past and present and provide a training that prepares students for fast-changing conditions, while also conveying long-standing principles. This Element therefore investigates how effectively editing and publishing programmes prepare graduates for industry and how well these graduates translate this instruction to the workplace. Taking a global perspective to gauge the state of the discipline, the mixed-methods approach used for this Element comprised two online surveys for educators and graduates, three semi-structured interviews with industry practitioners (scholarly, education and trade) and ethnographic practice (author as educator and practitioner). Three key concepts also framed this Element's enquiry: being, learning and doing. The Element demonstrates how these transitioning but interdependent concepts have the potential to form a holistic practice-led pedagogy for students of editing and publishing programmes.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes