menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Teaching and Testing L2 Interactional Competence: Bridging Theory and Practice (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2019
Idioma
Inglés
N° páginas
426
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781138038998
N° edición
1

Teaching and Testing L2 Interactional Competence: Bridging Theory and Practice (en Inglés)

Salaberry, M. Rafael ; Kunitz, Silvia (Autor) · Routledge · Tapa Dura

Teaching and Testing L2 Interactional Competence: Bridging Theory and Practice (en Inglés) - Salaberry, M. Rafael ; Kunitz, Silvia

Libro Nuevo

$ 128.081

$ 213.468

Ahorras: $ 85.387

40% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 19 de Julio y el Martes 06 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Teaching and Testing L2 Interactional Competence: Bridging Theory and Practice (en Inglés)"

This volume features the latest research findings on L2 interactional competence to demonstrate the potential for developing and implementing research-based pedagogy that targets interactional competence (IC) in early instruction in a variety of L2 learning and teaching contexts. Incorporating contributions from both leading and emerging researchers in the area, the book is organized into four sections to provide a systematic account of interactional competence, defined as a set of skills required to co-construct an effective interaction with a variety of interlocutors in a variety of settings, and advocates for IC to be part of a well-rounded curriculum of L2 instruction. The volume provides a comprehensive overview of the different theoretical perspectives on IC within Conversation Analysis, and moves into a discussion of conversation-analytic research findings from a variety of contexts and of their pedagogical implications.The book then presents examples of pedagogy in practice and also illustrates the potential for implementing IC in testing settings. This volume makes a valuable contribution to the growing literature on interactional competence and will be of particular interest to graduate students and researchers in applied linguistics, SLA, language education, curriculum and instruction studies, and educational linguistics.Chapter 13 of this book is freely available as a downloadable Open Access PDF at http: //www.taylorfrancis.com under a Creative Commons Attribution-Non Commercial-No Derivatives (CC-BY-NC-ND) 4.0 license.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes