Tenes 15% dcto usando el código dFELIZDIAPAPA - Válido del 10 al 16 de Junio, Aplica   Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Teachers' self-efficacy and competence in test construction (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
72
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 0.4 cm
Peso
0.12 kg.
ISBN13
9786133994683

Teachers' self-efficacy and competence in test construction (en Inglés)

Mekit Bekele (Autor) · Pechetty Svr Babu (Autor) · LAP Lambert Academic Publishing · Tapa Blanda

Teachers' self-efficacy and competence in test construction (en Inglés) - Bekele, Mekit ; Babu, Pechetty Svr

Libro Nuevo

$ 101.006

$ 106.322

Ahorras: $ 5.316

5% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 07 de Agosto y el Miércoles 21 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Teachers' self-efficacy and competence in test construction (en Inglés)"

The main objective of this study was to assess Teachers self-efficacy and competence in test construction in Secondary Schools of two Administrative Towns of Guji Zone. In this study, cross sectional survey design was used. General teacher competence scale which has 21 items, sense of self-efficacy scale which has 12 items, guide line of test construction, bloom taxonomy level of knowledge and verbs usage in test construction were the instruments used for this study. The data were collected from 112 teachers by using questionnaires while observational checklist was also done by the researcher to cross check the obtained data through questionnaires.Positivism paradigm and quantitative research method was used. Probability sampling technique, stratified sampling and online random number generator table was applied to select participants.Pearson product correlation coefficient revealed there was moderate positive statistically significant relationship between teachers' self-efficacy and test construction(r=.389), while there was weak, positive and statistically not significant relationship between teachers' competence and test construction(r=.14).

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes