Llego la Feria del Libro a Buscalibre hasta -10% Dcto en miles de libros!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Teachers Helping Teachers: Peer Observation and Assistance (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
1991
Idioma
Inglés
N° páginas
200
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN
0275938840
ISBN13
9780275938840

Teachers Helping Teachers: Peer Observation and Assistance (en Inglés)

Elaine Koffman; Saron Mckeely; Marvin Willerman (Autor) · Praeger · Tapa Dura

Teachers Helping Teachers: Peer Observation and Assistance (en Inglés) - Elaine Koffman; Saron Mckeely; Marvin Willerman

Libro Nuevo

$ 142.685

$ 178.356

Ahorras: $ 35.671

20% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 03 de Junio y el Lunes 17 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Teachers Helping Teachers: Peer Observation and Assistance (en Inglés)"

Peer observation and assistance (POA) is a method that has been designed to assist teachers in pooling their knowledge and experience and refining their skills without the threat created by a supervisor's evaluation. The first comprehensive research-based text on the subject, this book isolates behaviors and skills that are consistently shown to raise student achievement levels and describes the process by which teachers can help their peers improve performance in these important areas.Focusing on subject matter as well as instruction, classroom management, and interpersonal techniques, POA allows specific behavioral skills and techniques to be isolated, identified, observed, and recorded at the request of the teacher being observed. The authors explain the phases of POA, the types of observational techniques that may be used, and the feedback conference that follows. A chapter on action research is included as a guide to testing the effectiveness of individual teaching techniques within the teacher's own classroom. The process can be applied to any type of student, from preschool through higher education professionals. Although the study is geared primarily to the process of peer observation and assistance, it also offers a wealth of new information for preservice and working teachers.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes