Las preventas y novedades mas esperadas del año hasta 10% + envio gratis a partir de $50.000  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Teachers as Professional Learners: Contextualising Identity Across Policy and Practice (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
196
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
21.0 x 14.8 x 1.4 cm
Peso
0.31 kg.
ISBN13
9783030659332

Teachers as Professional Learners: Contextualising Identity Across Policy and Practice (en Inglés)

Ellen Larsen (Autor) · Jeanne Maree Allen (Autor) · Palgrave MacMillan · Tapa Blanda

Teachers as Professional Learners: Contextualising Identity Across Policy and Practice (en Inglés) - Larsen, Ellen ; Allen, Jeanne Maree

Libro Nuevo

$ 198.677

$ 248.346

Ahorras: $ 49.669

20% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 05 de Agosto y el Lunes 19 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Teachers as Professional Learners: Contextualising Identity Across Policy and Practice (en Inglés)"

Drawing upon data from an Australian study, this book gives voice to beginning teachers navigating their way through their first year of teaching and discovering what it means to be professional learners. The chapters within provide rich insights into the ways in which beginning teachers make sense of the new and challenging experiences they face during the first year of teaching, and how these influence the development of their learner identities at this formative time of their careers. Professional learning, in response to teacher standards and associated accountability measures, often fails to acknowledge the importance of internal motivation and attitude to beginning teachers' sense of a professional learner identity. This book offers policy makers, teacher educators, school leaders, mentors and teachers a way of thinking about how beginning teachers can be supported to grow professionally and construct their identities as professional learners.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes