Feria del libro importado hasta con 40% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Teacher Educators and Their Professional Development: Learning From the Past, Looking to the Future (Routledge Research in Teacher Education) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
178
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9780367480349
N° edición
1

Teacher Educators and Their Professional Development: Learning From the Past, Looking to the Future (Routledge Research in Teacher Education) (en Inglés)

Ruben Vanderlinde, Kari Smith, Jean Murray, Mieke (Autor) · Routledge · Tapa Dura

Teacher Educators and Their Professional Development: Learning From the Past, Looking to the Future (Routledge Research in Teacher Education) (en Inglés) - Ruben Vanderlinde, Kari Smith, Jean Murray, Mieke

Libro Nuevo

$ 127.867

$ 213.111

Ahorras: $ 85.245

40% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 25 de Julio y el Lunes 12 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Teacher Educators and Their Professional Development: Learning From the Past, Looking to the Future (Routledge Research in Teacher Education) (en Inglés)"

This book focuses on the professional development of teacher educators, forming a definitive and expert resource for all those interested in this area of professional learning. It offers an in-depth overview of existing international research and professional development initiatives in the area of teacher educators' learning.The book highlights relevant research on the topic, identifies the lessons learnt from recent initiatives, and indicates ways forward for teacher educators' professional learning internationally. It provides a unique combination of six years of pan-European collaborative work, resulting in a book with clear relevance and appeal to both academics and practitioners internationally. The book conceptualizes teacher educators' professional development, in order to deepen understanding of how and why learning occurs and conducts empirical research into the professional development needs of teacher educators internationally using quantitative and qualitative methods in order to redress gaps in existing research. This book will be of great interest to academics, researchers and post-graduate students in the fields of teacher education and professional development and learning.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes