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portada Targeting: Air Force Doctrine Document 3-60 8 June 2006 (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
132
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
28.0 x 21.6 x 0.7 cm
Peso
0.32 kg.
ISBN13
9781508400493
Categorías

Targeting: Air Force Doctrine Document 3-60 8 June 2006 (en Inglés)

United States Air Force (Autor) · Createspace Independent Publishing Platform · Tapa Blanda

Targeting: Air Force Doctrine Document 3-60 8 June 2006 (en Inglés) - United States Air Force

Libro Nuevo

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  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "Targeting: Air Force Doctrine Document 3-60 8 June 2006 (en Inglés)"

Time and time again in the last several decades, air and space power has proven among the most powerful of weapons in the nation's military arsenal, deciding some conflicts outright and enabling us to resolve others in the manner of our choosing. Today, air and space power can impose decisive effects anywhere on the globe at almost any time, but it has taken more than this global reach to make it the world's premier military instrument. Sound doctrine, strategy, and operational art are also required and the discipline of targeting is a vital piece of Air Force operational art.

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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

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