menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Taking a Learner-Centred Approach to Music Education: Pedagogical Pathways (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2018
Idioma
Inglés
N° páginas
248
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9781138695627
N° edición
1

Taking a Learner-Centred Approach to Music Education: Pedagogical Pathways (en Inglés)

Jessica Pitt (Autor) · Laura Huhtinen-Hildén (Autor) · Routledge · Tapa Blanda

Taking a Learner-Centred Approach to Music Education: Pedagogical Pathways (en Inglés) - Huhtinen-Hildén, Laura ; Pitt, Jessica

Libro Nuevo

$ 40.172

$ 80.344

Ahorras: $ 40.172

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 11 de Junio y el Jueves 27 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Taking a Learner-Centred Approach to Music Education: Pedagogical Pathways (en Inglés)"

Adopting a fresh approach to the assumptions and concepts which underlie musical learning, Taking a Learner-Centred Approach to Music Education provides comprehensive guidance on professional and pedagogical aspects of learner-centred practice.This essential companion offers a pedagogy which is at once informed by theoretical understandings, and is underpinned by experience, practical examples, case studies and self-reflection. Initial chapters explore the theoretical dimensions of learner-centred music education, touching on aspects including collaborative learning, the learning environment and pedagogical sensitivity. Latter chapters delve deeper into the practical application of these teaching strategies and methods. The book invites its reader to reflect on topics including: music, emotions and interaction the voice and body as instruments making music visible and tangible improvising and learning music with instruments working with groups in creative activities the music pedagogue as a sensitive and creative instrument. Taking a Learner-Centred Approach to Music Education will deepen understanding, facilitate reflection and inspire new approaches to teaching in the field of music. It is essential reading for current and future practitioners involved in music education, early childhood music practice, community music, music therapy and special needs education.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes