Busca, encontrá y lee tu libro favorito en Buscalibre -10% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Study Guide to Robinson Crusoe by Daniel Defoe (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
86
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
21.6 x 14.0 x 0.5 cm
Peso
0.11 kg.
ISBN13
9781645420729
N° edición
0003

Study Guide to Robinson Crusoe by Daniel Defoe (en Inglés)

Intelligent Education (Autor) · Dexterity · Tapa Blanda

Study Guide to Robinson Crusoe by Daniel Defoe (en Inglés) - Intelligent Education

Libro Físico

$ 36.919

$ 46.149

Ahorras: $ 9.230

20% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 17 de Junio y el Lunes 01 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Study Guide to Robinson Crusoe by Daniel Defoe (en Inglés)"

A comprehensive study guide offering in-depth explanation, essay, and test prep for Daniel Defoe's Robinson Crusoe, believed by many readers to be based on the true story of a real-life castaway, Alexander Selkirk. As a novel of the eighteenth-century, Robinson Crusoe sparked the movement of realistic fiction as a literary genre and led to the rise in publication of castaway novels. Moreover, the book has gone on to become one of the most broadly published books in history, and its name is used to define a genre, the Robinsonade. This Bright Notes Study Guide explores the context and history of Daniel Defoe's classic work, helping students to thoroughly explore the reasons it has stood the literary test of time. Each Bright Notes Study Guide contains: - Introductions to the Author and the Work - Character Summaries - Plot Guides - Section and Chapter Overviews - Test Essay and Study Q&As The Bright Notes Study Guide series offers an in-depth tour of more than 275 classic works of literature, exploring characters, critical commentary, historical background, plots, and themes. This set of study guides encourages readers to dig deeper in their understanding by including essay questions and answers as well as topics for further research.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes