Llego la Feria del Libro a Buscalibre hasta -10% Dcto en miles de libros!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Study Guide to Ethan Frome by Edith Wharton (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
86
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
21.6 x 14.0 x 0.5 cm
Peso
0.11 kg.
ISBN13
9781645420866
N° edición
0005

Study Guide to Ethan Frome by Edith Wharton (en Inglés)

Intelligent Education (Autor) · Dexterity · Tapa Blanda

Study Guide to Ethan Frome by Edith Wharton (en Inglés) - Intelligent Education

Libro Físico

$ 35.461

$ 44.326

Ahorras: $ 8.865

20% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 03 de Junio y el Lunes 17 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Study Guide to Ethan Frome by Edith Wharton (en Inglés)"

A comprehensive study guide offering in-depth explanation, essay, and test prep for Edith Wharton's Ethan Frome, a fictional novel based on a sledding accident in Lenox, Massachusetts. As a book of the early-twentieth-century, Ethan Frome contains a new form of fiction, as it contains extensive metaphors, intricitally placed by Frome. Moreover, Wharton notably used some of her own personal experiences to convey her themes.. This Bright Notes Study Guide explores the context and history of Edith Wharton's classic work, helping students to thoroughly explore the reasons it has stood the literary test of time. Each Bright Notes Study Guide contains: - Introductions to the Author and the Work - Character Summaries - Plot Guides - Section and Chapter Overviews - Test Essay and Study Q&As The Bright Notes Study Guide series offers an in-depth tour of more than 275 classic works of literature, exploring characters, critical commentary, historical background, plots, and themes. This set of study guides encourages readers to dig deeper in their understanding by including essay questions and answers as well as topics for further research.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes