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portada Structural Holes: The Social Structure of Competition (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
1995
Idioma
Inglés
N° páginas
324
Encuadernación
Tapa Blanda
Peso
1
ISBN
0674843711
ISBN13
9780674843714
Categorías

Structural Holes: The Social Structure of Competition (en Inglés)

Ronald S. Burt (Autor) · Harvard University Press · Tapa Blanda

Structural Holes: The Social Structure of Competition (en Inglés) - Ronald S. Burt

Libro Nuevo

$ 45.907

$ 76.512

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  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "Structural Holes: The Social Structure of Competition (en Inglés)"

Ronald Burt describes the social structural theory of competition that has developed through the last two decades. The contrast between perfect competition and monopoly is replaced with a network model of competition. The basic element in this account is the structural hole: a gap between two individuals with complementary resources or information. When the two are connected through a third individual as entrepreneur, the gap is filled, creating important advantages for the entrepreneur. Competitive advantage is a matter of access to structural holes in relation to market transactions.

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