Feria del libro importado hasta con 40% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
Aprovecha esta PREVENTA
portada Storytelling in Marketing and Brand Communications (Routledge Studies in Marketing) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
192
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781032689425
N° edición
1

Storytelling in Marketing and Brand Communications (Routledge Studies in Marketing) (en Inglés)

Moin S. M. A. (Autor) · Routledge · Tapa Dura

Storytelling in Marketing and Brand Communications (Routledge Studies in Marketing) (en Inglés) - Moin S. M. A.

Libro Físico

$ 203.613

$ 339.355

Ahorras: $ 135.742

40% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 26 de Julio y el Viernes 09 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Storytelling in Marketing and Brand Communications (Routledge Studies in Marketing) (en Inglés)"

Storytelling has redefined marketing from a brand monologue to brand-consumer dialogues, conversations and co-creation. Drawing on interdisciplinary narrative literature and the perspectives of legendary practitioners, this book reveals the art of storified brand communications and how storytelling affects our brains using consumer psychology and neuroscience insights. With theories, practice, application, and several conceptual models, tools and techniques, this book invites researchers, academics, marketing practitioners, and students to decode the art of storytelling and join the debate on how storytelling transforms the discourse of marketing and brand communications.Ancient people gathered around fires to bond and tell stories, passing wisdom from generation to generation. Likewise, we tell stories through social media platforms that transcend time and space. Moreover, digital storytelling in multiple forms and formats has transformed marketing, ushering in an era of a creative renaissance by infusing the imagination of human minds with the power of technology. In this context, the book positions brand storytelling as an artistic science, evolving in the content creators' playground that fosters brand-consumer conversation and co-creation. Although the future of storytelling is mysterious, the author argues that human minds will continue to dominate machines, creating marketing magic at the intersection of narrative art and technological science.With a balance of theories and practice, including conceptual models, tools and techniques, this book offers valuable insights, allowing researchers, academics as well as astute marketing practitioners and students, to follow how the art of storytelling, empowered by science and technology, is transforming the discourse of brand communications in the imagination age.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes