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portada Sharing Behavior of Brand Crisis Information on Social Media: A Case Study of Chinese Weibo (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
283
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 1.6 cm
Peso
0.42 kg.
ISBN13
9789811666698

Sharing Behavior of Brand Crisis Information on Social Media: A Case Study of Chinese Weibo (en Inglés)

Changzheng Yang (Autor) · Feng Yue (Traducido por) · Hanxiong Zhu (Traducido por) · Springer · Tapa Blanda

Sharing Behavior of Brand Crisis Information on Social Media: A Case Study of Chinese Weibo (en Inglés) - Yang, Changzheng ; Yue, Feng ; Zhu, Hanxiong

Libro Nuevo

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  • Estado: Nuevo
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Reseña del libro "Sharing Behavior of Brand Crisis Information on Social Media: A Case Study of Chinese Weibo (en Inglés)"

Introduction.- Literature Review and Theoretical Foundation.- Fluctuation Features of Brand Crisis Information Sharing by Weibo Use.- Contextual Factors Affecting Brand Crisis Information Sharing by Weibo Use.- Static Influencing Mechanism of Weibo Users' Information Sharing of Brand Crisis Cases.

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La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

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