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portada Selling Europe to the World: The Rise of the Luxury Fashion Industry, 1980-2020 (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
184
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 2.5 cm
Peso
0.45 kg.
ISBN13
9781350335783

Selling Europe to the World: The Rise of the Luxury Fashion Industry, 1980-2020 (en Inglés)

Pierre-Yves Donzé (Autor) · Bloomsbury Visual Arts · Tapa Blanda

Selling Europe to the World: The Rise of the Luxury Fashion Industry, 1980-2020 (en Inglés) - Donzé, Pierre-Yves

Libro Nuevo

$ 44.019

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  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "Selling Europe to the World: The Rise of the Luxury Fashion Industry, 1980-2020 (en Inglés)"

Chanel suits, Louis Vuitton bags and Omega watches are now objects that embody a globalized material culture. Over the past 30 years, the luxury goods industry has undergone a tremendous expansion around the world. However, it remains largely dominated by European companies, ranging from diversified conglomerates such as LVMH and Richemont to independent companies such as the Italian fashion houses Armani and Ermenegildo Zegna, and industrial groups like Swatch and L'Oréal or new start-ups such as Richard Mille. How and why did these companies succeed? How did they manage to transform a sector previously dominated by small family firms into a global big business? Selling Europe to the World presents the development of the global luxury goods industry from the 1980s to the present day. It highlights the strategies implemented by a new generation of entrepreneurs and explains, beyond the glamorous image conveyed by luxury brands, the sources of success of these firms. An essential book for understanding the success of the contemporary luxury industry.

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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

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