Comenzó HOT SALE Hasta 50% en importados + ENVIO GRATIS en todos los pedidos!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada School-University Partnerships in Action: The Promise of Change (Teacher Quality and School Development) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2021
Idioma
Inglés
N° páginas
172
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9780367694838
N° edición
1

School-University Partnerships in Action: The Promise of Change (Teacher Quality and School Development) (en Inglés)

Christopher Day; Qing Gu; Andrew Townsend; Catherine Holdich (Autor) · Routledge · Tapa Blanda

School-University Partnerships in Action: The Promise of Change (Teacher Quality and School Development) (en Inglés) - Christopher Day; Qing Gu; Andrew Townsend; Catherine Holdich

Libro Nuevo

$ 40.172

$ 80.344

Ahorras: $ 40.172

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 11 de Junio y el Jueves 27 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "School-University Partnerships in Action: The Promise of Change (Teacher Quality and School Development) (en Inglés)"

This book provides new knowledge, insights and experience about school-university partnerships. Drawing upon evidence from international research of the world’s most improved systems, and learning from a UK research council funded ‘knowledge exchange’ project, it reveals that when the profound differences between the practice worlds of schools and the theoretical worlds of university academics are embraced and cherished, rather than eschewed, school-university partnerships become exciting avenues of learning which connect, challenge and transform the thinking and practice of all those involved. Over its eight chapters, the book explores uncertainties, challenges and possibilities faced by those who seek to create, develop and sustain school-university partnerships that aspire to improve the practice and understanding of the leadership of teaching and learning in schools. It explicates and elucidates precepts, principles and practices for achieving such successful partnerships between higher education and school leaders, and contextualises these in terms of policy wide developments internationally. This book will appeal to school leaders internationally, leadership training organisations, and academics who lead postgraduate leadership and management programmes.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes