Buscadays. Hasta 40% dcto en libros importados  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Renegade Marketing: 12 Steps to Building Unbeatable B2B Brands (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
188
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 1.3 cm
Peso
0.42 kg.
ISBN13
9781737212546

Renegade Marketing: 12 Steps to Building Unbeatable B2B Brands (en Inglés)

Drew Neisser (Autor) · Cmo Huddles · Tapa Dura

Renegade Marketing: 12 Steps to Building Unbeatable B2B Brands (en Inglés) - Neisser, Drew ; Adamson, Brent

Libro Físico

$ 36.973

$ 61.621

Ahorras: $ 24.648

40% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 19 de Junio y el Miércoles 03 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Renegade Marketing: 12 Steps to Building Unbeatable B2B Brands (en Inglés)"

Marketing has become ridiculously complicated, but yours doesn't have to be.With decades of hands-on experience, expert strategist and writer Drew Neisser has witnessed the dramatic evolution of business-to-business marketing. Working alongside giant brands like IBM, as well as startups and mid-size companies, and interviewing over four hundred top practitioners, Neisser uncovered the top four characteristics that all successful marketers have in common: they are Courageous, Artful, Thoughtful, and Scientific (CATS).These four characteristics form the basis for the framework in Renegade Marketing. Over the years, Neisser created a twelve-step formula to radically simplify B2B marketing and build an unbeatable brand. In his book, he shares the stories of marketing CATS as he gives you the tools to: Walk through a highly refined discovery process that culminates in finding your brand's purposeDefine your company's purpose in eight words or fewerBuild team support for new marketing initiatives while establishing your unique brand story, voice, and designAssemble effective marketing plans that engage employees, inspire customers, and attract new businessDrive perpetual growth by creating a culture with metrics, marketing technology, and experimentation

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes