Buscadays. Hasta 40% dcto en libros importados  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Relational Inclusivity in the Elementary Classroom: A Teacher’S Guide to Supporting Student Friendships and Building Nurturing Communities (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
136
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9781032498065
N° edición
1

Relational Inclusivity in the Elementary Classroom: A Teacher’S Guide to Supporting Student Friendships and Building Nurturing Communities (en Inglés)

Mamas Christoforos,Cohen Shana,Holtzman Caren (Autor) · Routledge · Tapa Blanda

Relational Inclusivity in the Elementary Classroom: A Teacher’S Guide to Supporting Student Friendships and Building Nurturing Communities (en Inglés) - Mamas Christoforos,Cohen Shana,Holtzman Caren

Libro Físico

$ 179.982

$ 299.971

Ahorras: $ 119.988

40% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 20 de Junio y el Jueves 04 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Relational Inclusivity in the Elementary Classroom: A Teacher’S Guide to Supporting Student Friendships and Building Nurturing Communities (en Inglés)"

Learn how to support and encourage the development of strong, nurturing relationships among your students of all neurotypes and needs with this practical, field-tested guide. Featuring classroom lessons, group activities, and a toolkit for creating social network maps specific to your classroom, this book shows teachers how to easily implement inclusive practices into their daily school routines. The book is anchored within a Research Practice Partnership that demonstrates how teachers can use simple research tools to gather real-time information about student relationships in their classrooms. Teachers can use this data to organize student groupings and plan classroom activities that support relational inclusivity. Moving beyond transactional approaches, like behavioral regulation and rule setting, this book prioritizes relationship building as vital to building inclusive classroom communities. It is key reading for in-service educators striving to create the kind of learning environment that meets the socio-emotional needs of all learners. Pre-service educators, educational researchers, and administrators can also use this helpful resource to support ongoing professional development that prioritizes a student's sense of belonging and social emotional development in school.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes