Comenzó HOT SALE Hasta 50% en importados + ENVIO GRATIS en todos los pedidos!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Reflecting on Practice for Stem Educators: A Guide for Museums, Out-Of-School, and Other Informal Settings (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2021
Idioma
Inglés
N° páginas
356
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9780367488284
N° edición
1

Reflecting on Practice for Stem Educators: A Guide for Museums, Out-Of-School, and Other Informal Settings (en Inglés)

Lynn Uyen Tran; Catherine Halversen (Autor) · Routledge · Tapa Blanda

Reflecting on Practice for Stem Educators: A Guide for Museums, Out-Of-School, and Other Informal Settings (en Inglés) - Lynn Uyen Tran; Catherine Halversen

Libro Nuevo

$ 37.742

$ 75.485

Ahorras: $ 37.742

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 12 de Junio y el Viernes 28 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Reflecting on Practice for Stem Educators: A Guide for Museums, Out-Of-School, and Other Informal Settings (en Inglés)"

Reflecting on Practice for STEM Educators is a guidebook to lead a professional learning program for educators working in STEM learning environments. Making research on the science of human learning accessible to educational professionals around the world, this book shows educators how to relate this research to their own practice. Educators' collective work broadens the scope of an organization's reach, and through this effort, the organization grows its social capital in its local community and beyond. This book offers opportunities to engage in processes that lead toward organizational learning by attending to the professional growth of the educators. Tran and Halversen show how learning together can shape the language and meanings by which educators do and talk about their work to support visitors' experiences. The book provides guidance on how teams of educators can build community as they engage in reflective practice. Reflecting on Practice for STEM Educators will be essential reading for leaders of any organization that aims to educate and engage the public in science, technology, engineering, and mathematics. It will be particularly useful to educators who work in museums, zoos, aquariums, botanical gardens, youth organizations, after-school programs, and nature, science, and conservation centres.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes