Compartir
Re-Visioning Change: Case Studies of Curriculum in School Systems in the Commonwealth Caribbean (en Inglés)
Zellynne Jennings
(Autor)
·
University of the West Indies Press
· Tapa Blanda
Re-Visioning Change: Case Studies of Curriculum in School Systems in the Commonwealth Caribbean (en Inglés) - Jennings, Zellynne
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: Estados Unidos
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Lunes 08 de Julio y el
Miércoles 17 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "Re-Visioning Change: Case Studies of Curriculum in School Systems in the Commonwealth Caribbean (en Inglés)"
The change process is immensely complex. It is a journey, not a blueprint. How we make that journey in the present should be informed by our experiences in the past. This book takes the reader through that journey, traversing the stages of initiation, design, development, implementation, institutionalization of curriculum innovations in schools in several Commonwealth Caribbean countries. Through an analysis of the problems experienced at the various stages the author distils broader insights into the dynamics of curriculum change which bears significance not just for the Commonwealth Caribbean but for all developing countries with similar characteristics. The author proposes ten drivers for change to guide future action and eight challenges for 'doing change differently'. As a source of information for teachers, principals, education planners and other stakeholders involved in curriculum change, this book is invaluable.
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.
✓ Producto agregado correctamente al carro, Ir a Pagar.