Las preventas y novedades mas esperadas del año hasta 10% + envio gratis a partir de $50.000  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Re-Positioning Accent Attitude in the Global Englishes Paradigm: A Critical Phenomenological Case Study in the Chinese Context (Routledge Studies in Sociolinguistics) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2019
Idioma
Inglés
N° páginas
154
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781138480971
N° edición
1

Re-Positioning Accent Attitude in the Global Englishes Paradigm: A Critical Phenomenological Case Study in the Chinese Context (Routledge Studies in Sociolinguistics) (en Inglés)

Fan (Gabriel) Fang (Autor) · Routledge · Tapa Dura

Re-Positioning Accent Attitude in the Global Englishes Paradigm: A Critical Phenomenological Case Study in the Chinese Context (Routledge Studies in Sociolinguistics) (en Inglés) - Fan (Gabriel) Fang

Libro Nuevo

$ 169.965

$ 212.456

Ahorras: $ 42.491

20% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 08 de Julio y el Miércoles 24 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Re-Positioning Accent Attitude in the Global Englishes Paradigm: A Critical Phenomenological Case Study in the Chinese Context (Routledge Studies in Sociolinguistics) (en Inglés)"

This book revisits the issue of China English as a developing variety of English and scrutinises students’ and teachers’ attitudes towards their own and other English accents from the critical phenomenological perspective of Global Englishes (GE) in the Chinese context. The research contributes to the field of GE by proposing a model of pronunciation teaching called ToPIC (Teaching of Pronunciation for Intercultural Communication) informed by interculturally responsive language pedagogy. Combining theory and empirical data, the book presents ground-breaking research on accent attitudes in the Chinese context within the GE paradigm and raises issues and concerns regarding teaching English, particularly speaking and pronunciation, from the GE perspective. Unpacking attitudes towards English accents from a critical perspective, this book will both show policy makers the need to consider the impacts of GE and help practitioners and language learners re-evaluate the goals and needs of English learning. The ToPIC approach also has significance for curriculum reform as it readdresses various issues in language policy and practice. The ToPIC approach is recommended for those interested in teaching and learning English in the expanding circle context and those seeking to learn more about learning and using English across the world.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes