Celebramos el mes del libro con hasta 40% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Questioning the Language of Improvement and Reform in Education: Reclaiming Meaning (Routledge Research in Education) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2020
Idioma
Inglés
N° páginas
168
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
23.1 x 15.5 x 1.0 cm
Peso
0.25 kg.
ISBN13
9780367487782
N° edición
1

Questioning the Language of Improvement and Reform in Education: Reclaiming Meaning (Routledge Research in Education) (en Inglés)

Nicole Mockler (Autor) · Susan Groundwater-Smith (Autor) · Routledge · Tapa Blanda

Questioning the Language of Improvement and Reform in Education: Reclaiming Meaning (Routledge Research in Education) (en Inglés) - Mockler, Nicole ; Groundwater-Smith, Susan

Libro Nuevo

$ 50.327

$ 83.879

Ahorras: $ 33.552

40% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 28 de Mayo y el Jueves 13 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Questioning the Language of Improvement and Reform in Education: Reclaiming Meaning (Routledge Research in Education) (en Inglés)"

Questioning the Language of Improvement and Reform in Education challenges the language used in education by linking the language of both the public and professional domains with the changing intentions of the governance of education. Exploring various issues, which embody the many manifestations of the manner in which strident, conservative language has captured the public view of education, the book covers topics such as the importance of language in the context of educational practice, the media's portrayal of teachers globally, the role of students in the face of curriculum reform and the language used in educational policy worldwide.The book addresses the ways in which the words 'improvement' and 'reform' have been appropriated and hollowed-out by policymakers in order to justify globalised education policies. Using international case studies and reports, the authors argue that the employment of specific words masks the reality that new educational policies are regressive and require re-examination, while perpetuating the illusion that progressive educational practice is being brought to the fore.Questioning the Language of Improvement and Reform in Education is a fascinating and original take on this topic, which will be of great interest to educational practitioners, policymakers and linguists.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Respuesta:
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
Respuesta:
El libro está escrito en Inglés.
Respuesta:
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes