Buscadays. Hasta 40% dcto en libros importados  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Qualitative Research Using Social Media (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9780367333508

Qualitative Research Using Social Media (en Inglés)

Gwen Bouvier; Joel Rasmussen (Autor) · Routledge Chapman Hall · Tapa Dura

Qualitative Research Using Social Media (en Inglés) - Gwen Bouvier; Joel Rasmussen

Libro Nuevo

$ 126.590

$ 210.983

Ahorras: $ 84.393

40% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 04 de Julio y el Lunes 22 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Qualitative Research Using Social Media (en Inglés)"

Do you want to study influencers? Opinions and comments on a set of posts? Look at collections of photos or videos on Instagram? Qualitative Research Using Social Media guides the reader in what different kinds of qualitative research can be applied to social media data. It introduces students, as well as those who are new to the field, to developing and carrying out concrete research projects. The book takes the reader through the stages of choosing data, formulating a research question, and choosing and applying method(s).Written in a clear and accessible manner with current social media examples throughout, the book provides a step-by-step overview of a range of qualitative methods. These are presented in clear ways to show how to analyze many different types of social media content, including language and visual content such as memes, gifs, photographs, and film clips. Methods examined include critical discourse analysis, content analysis, multimodal analysis, ethnography, and focus groups. Most importantly, the chapters and examples show how to ask the kinds of questions that are relevant for us at this present point in our societies, where social media is highly integrated into how we live. Social media is used for political communication, social activism, as well as commercial activities and mundane everyday things, and it can transform how all these are accomplished and even what they mean.Drawing on examples from Twitter, Instagram, YouTube, TikTok, Facebook, Snapchat, Reddit, Weibo, and others, this book will be suitable for undergraduate students studying social media research courses in media and communications, as well as other humanities such as linguistics and social science-based degrees.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes