Las preventas y novedades mas esperadas del año hasta 10% + envio gratis a partir de $50.000  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Professional Development for Inquiry-Based Science Teaching and Learning (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
284
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 1.5 cm
Peso
0.41 kg.
ISBN13
9783030082451

Professional Development for Inquiry-Based Science Teaching and Learning (en Inglés)

Tsivitanidou, Olia E. ; Gray, Peter ; Rybska, Eliza (Autor) · Springer · Tapa Blanda

Professional Development for Inquiry-Based Science Teaching and Learning (en Inglés) - Tsivitanidou, Olia E. ; Gray, Peter ; Rybska, Eliza

Libro Nuevo

$ 184.313

$ 230.391

Ahorras: $ 46.078

20% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 05 de Agosto y el Lunes 19 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Professional Development for Inquiry-Based Science Teaching and Learning (en Inglés)"

​This book examines the implementation of inquiry-based approaches in science teaching and learning. It explores the ways that those approaches could be promoted across various contexts in Europe through initial teacher preparation, induction programmes and professional development activities. It illustrates connections between scientific knowledge deriving from the science education research community, teaching practices deriving from the science teachers' community, and educational innovation. Inquiry-Based Science Teaching and Learning (IBST/L) has been promoted as a policy response to pressing educational challenges, including disengagement from science learning and the need for citizens to be in a position to evaluate evidence on pressing socio-scientific issues. Effective IBST/L requires well-prepared and skilful teachers, who can act as facilitators of student learning and who are able to adapt inquiry-based activity sequences to their everyday teaching practice. Teachers also need to engage creatively with the process of nurturing student abilities and to acquire new assessment competences. The task of preparing teachers for IBST/L is a challenging one. This book is a resource for the implementation of inquiry-oriented approaches in science education and illustrates ways of promoting IBST/L through initial teacher preparation, induction and professional development programmes.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes