Las preventas y novedades mas esperadas del año hasta 10% + envio gratis a partir de $50.000  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Professional Development and Quality in Early Childhood Education: Comparative European Perspectives (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
145
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
21.0 x 14.8 x 0.9 cm
Peso
0.20 kg.
ISBN13
9783319877488

Professional Development and Quality in Early Childhood Education: Comparative European Perspectives (en Inglés)

Gregoriadis, Athanasios ; Grammatikopoulos, Vasilis ; Zachopoulou, Evridiki (Autor) · Palgrave MacMillan · Tapa Blanda

Professional Development and Quality in Early Childhood Education: Comparative European Perspectives (en Inglés) - Gregoriadis, Athanasios ; Grammatikopoulos, Vasilis ; Zachopoulou, Evridiki

Libro Nuevo

$ 112.493

$ 140.616

Ahorras: $ 28.123

20% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 05 de Agosto y el Lunes 19 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Professional Development and Quality in Early Childhood Education: Comparative European Perspectives (en Inglés)"

This book provides a global overview of developments and discussion around the evaluation of quality of early childhood education environments, and the professional development of early childhood teachers, during the last decade. It reports on the Early Change project, a European-funded research project with the participation of six European countries: Cyprus, Denmark, Finland, Greece, Portugal, and Romania; and offers an in-depth view on the perspectives of early childhood teachers regarding their professional development and the quality of early childhood education environment. Additionally, it discusses the policies and educational framework supporting the professional development of early childhood teachers across Europe. Finally, it proposes an alternative way to integrate the use of observational rating scales of early childhood education environments' quality in teachers' professional development. Presenting up-to-date scholarly research on global trends, this is an easily accessible, practical, yet scholarly source of information for researchers, policy makers and practitioners.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes