Celebramos el mes del libro con hasta 40% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Positive Psychology for Teachers (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2012
Idioma
Inglés
N° páginas
184
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN
0415686776
ISBN13
9780415686778
N° edición
1

Positive Psychology for Teachers (en Inglés)

Jeremy Swinson; Alex Harrop (Autor) · Routledge · Tapa Blanda

Positive Psychology for Teachers (en Inglés) - Jeremy Swinson; Alex Harrop

Libro Nuevo

$ 63.376

$ 105.627

Ahorras: $ 42.251

40% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 23 de Mayo y el Lunes 03 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Positive Psychology for Teachers (en Inglés)"

Practical, actionable information about the positive, behavioural approach to education is in desperately short supply, and yet when implemented properly the impact on school behaviour and achievement can be enormous. Positive Psychology for Teachers aims to address this gap. Written by experienced practitioners, it gives teachers simple and direct advice on how they can use the positive behavioural approach for the benefit of their pupils and schools. Based on the authors’ own experiences of intervention in school settings and evidence of its effectiveness, this practical guide includes a number of vignettes and case studies illustrating how the behavioural approach has been used by teachers in a wide variety of classrooms to make their teaching more effective. Each case study will be followed by a number of suggested practical activities for classroom implementation. Throughout the book, background theory is explained in a concise and easily digestible manner and activities are clearly explained with benefits and end goals clearly signposted. Areas covered include:- Whole school interventions, turning around under-performance Reducing disruptive behaviour in the classroom Improving creative writing and increasing reading attainment Improving pupils’ self concepts SEN interventions including autism, children with challenging behaviour and those classified as having social, emotional and behavioural difficulties The difference between teachers’ treatment of boys and of girls Strategies for turning around the behaviour of very difficult pupils This practical user-friendly text is aimed directly at trainee and practising teachers but would also be very relevant to those working with trainee teachers in university departments and to educational psychologists.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Respuesta:
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
Respuesta:
El libro está escrito en Inglés.
Respuesta:
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes