Llego la Feria del Libro a Buscalibre hasta -10% Dcto en miles de libros!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Policy, Teacher Education and the Quality of Teachers and Teaching (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Ilustrado por
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
126
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9780367694623
N° edición
1

Policy, Teacher Education and the Quality of Teachers and Teaching (en Inglés)

Christopher Day (Ilustrado por) · Routledge · Tapa Blanda

Policy, Teacher Education and the Quality of Teachers and Teaching (en Inglés) - Day, Christopher

Libro Nuevo

$ 66.627

$ 83.283

Ahorras: $ 16.657

20% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 10 de Junio y el Miércoles 26 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Policy, Teacher Education and the Quality of Teachers and Teaching (en Inglés)"

This edited collection brings together papers written by a number of experienced international academics who share a passion for promoting research-informed, high-quality pre-service and in-service teacher education that makes a positive difference to the lives of teachers and their students. Taken together, the contributions to this book represent a call to arms for all who lead education policy at local, regional, and national levels, teacher educators, and schools themselves, to engage in sustained and productive collaboration.Topics include: the centrality of empathy to the classroom, 'practical theorising' that is a central part of all good teachers' armoury; the possibilities for collaborative professionalism which enables them to extend and enrich their thinking, commitment, and capacity for resilience; the pedagogical reasoning, habits of mind, critical reflection, knowledge, and skills that lead to the best classroom practices. Only when the voices of stakeholders at all these levels are brought together, heard, and enacted, are students in all schools in all contexts and in all jurisdictions likely to receive the quality of education to which all are entitled.The chapters in this book were originally published as a special issue of Teachers and Teaching.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes