Comenzó HOT SALE Hasta 50% en importados + ENVIO GRATIS en todos los pedidos!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Policy, Belief and Practice in the Secondary English Classroom: A Case-Study Approach From Canada, England and Scotland (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2020
Idioma
Inglés
N° páginas
168
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9781350164840
Categorías

Policy, Belief and Practice in the Secondary English Classroom: A Case-Study Approach From Canada, England and Scotland (en Inglés)

Dr Bethan Marshall; Simon Gibbons; Louise Hayward; Ernest Spencer (Autor) · Bloomsbury Academic · Tapa Blanda

Policy, Belief and Practice in the Secondary English Classroom: A Case-Study Approach From Canada, England and Scotland (en Inglés) - Dr Bethan Marshall; Simon Gibbons; Louise Hayward; Ernest Spencer

Libro Nuevo

$ 59.737

$ 119.474

Ahorras: $ 59.737

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 06 de Junio y el Jueves 20 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Policy, Belief and Practice in the Secondary English Classroom: A Case-Study Approach From Canada, England and Scotland (en Inglés)"

Studies of comparative classroom practice in the teaching of secondary English are limited, especially when it comes to exploration of the day-to-day practice of English teachers in the secondary classroom. This book presents a case study analysis of secondary classroom practice in three countries: Canada, England and Scotland. Each country has had different degrees of state involvement within the secondary English curriculum over the last twenty years. England has had the highest degree of state involvement in that it has had several statutory national curricula and a variety of assessment regimes. Scotland has had a non- statutory curriculum and no national tests and Canada has had no national curriculum at all, with education being determined at province level, and each province varying its policies. The research adopts a case study approach involving both classroom observation and interviews with teachers. Through this, the authors explore the impact of state involvement on the reality of what happens in secondary English classrooms. The book invites readers to consider the applicability of the findings to their own contexts, to examine their own practice in the light of this and to consider the nature of the relationships between policy, personal belief and practice in the teaching of English.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes