Black Friday - Envio Gratis y Hasta 50% dcto en Libros importados.  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Pedagogies for Internationalising Research Education: Intellectual Equality, Theoretic-Linguistic Diversity and Knowledge Chuàngxīn (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
250
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
21.0 x 14.8 x 1.4 cm
Peso
0.33 kg.
ISBN13
9789811095184

Pedagogies for Internationalising Research Education: Intellectual Equality, Theoretic-Linguistic Diversity and Knowledge Chuàngxīn (en Inglés)

Jinghe Han (Autor) · Michael Singh (Autor) · Palgrave MacMillan · Tapa Blanda

Pedagogies for Internationalising Research Education: Intellectual Equality, Theoretic-Linguistic Diversity and Knowledge Chuàngxīn (en Inglés) - Singh, Michael ; Han, Jinghe

Libro Físico

$ 134.236

$ 268.472

Ahorras: $ 134.236

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 09 de Enero y el Martes 21 de Enero.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Pedagogies for Internationalising Research Education: Intellectual Equality, Theoretic-Linguistic Diversity and Knowledge Chuàngxīn (en Inglés)"

This book explores pedagogical concepts, metaphors and images of non-white, non-western researchers and research students on the inter/nationalization of education. Specifically, this book draws on the intellectual resources of China and India to explore the pedagogical dynamics and dimensions of the localization/globalization of education with non-Western characteristics. It introduces theoretic-linguistic non-Western concepts from the Tamil, Sanskrit and Chinese languages for use in Western, English-only education and redefines the intellectual basis for internationalising education. Debating whether 'international education' is Western-centric in terms of its privileging and promotion of Euro-American theoretical knowledge, this book contends that the internationalisation of Western-centric education can benefit from the intellectual power and powerfully relevant theorising performed by non-Western international students. It formulates a democratic vision for the internationalisation of education, with the potential to create transnational solidarity and constitute a forum for mobilising debates about global knowledge and power structures. It also provides key tools to use non-Western theoretic-linguistic tools and modes of critique in research undertaken in Anglophone Western universities.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes