Busca, encontrá y lee tu libro favorito en Buscalibre -10% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada part i: assessing the impact of september 11th, 2001, on children, youth, and parents in the united states: lessons from applied developmental science (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2004
Idioma
Inglés
N° páginas
64
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
27.9 x 21.6 x 0.4 cm
Peso
0.18 kg.
ISBN
0805895116
ISBN13
9780805895117

part i: assessing the impact of september 11th, 2001, on children, youth, and parents in the united states: lessons from applied developmental science (en Inglés)

Elizabeth T. Gershoff (Ilustrado por) · J. Lawrence Aber (Ilustrado por) · Psychology Press · Tapa Blanda

part i: assessing the impact of september 11th, 2001, on children, youth, and parents in the united states: lessons from applied developmental science (en Inglés) - Gershoff, Elizabeth T. ; Aber, J. Lawrence

Libro Nuevo

$ 44.851

$ 56.064

Ahorras: $ 11.213

20% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 14 de Junio y el Viernes 28 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "part i: assessing the impact of september 11th, 2001, on children, youth, and parents in the united states: lessons from applied developmental science (en Inglés)"

These two special issues of Applied Developmental Science include eight major studies of the impacts of the September 11th, 2001, terrorist attacks on children, youth, and their parents. Issue 1 includes a report of the impact of September 11th on New York City youth in comparison with that of everyday violence, as well as three studies which demonstrate the impact of the attacks on the metal health and coping strategies of adolescents throughout the country, despite being physically distant from the event. Issue 2 includes a study of separation anxiety in school age children in New York City following the attacks, the results from two national surveys of parents' roles in helping children respond to or process the attacks, and a study of the impact of such a "distant trauma" on rural youth.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes