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portada Neuromarketing as an Interdisciplinary Strategy (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
52
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 0.3 cm
Peso
0.09 kg.
ISBN13
9786206914860

Neuromarketing as an Interdisciplinary Strategy (en Inglés)

Bladimir Francisco Riay Millan (Autor) · Leonardo Carreño (Autor) · Our Knowledge Publishing · Tapa Blanda

Neuromarketing as an Interdisciplinary Strategy (en Inglés) - Riay Millan, Bladimir Francisco ; Carreño, Leonardo

Libro Nuevo

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  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "Neuromarketing as an Interdisciplinary Strategy (en Inglés)"

Neuromarketing as a strategy greatly influences the purchase decision process because thanks to the contribution of neuroscience, psychology and technology, we can know the stimuli and responses, emotions, motivations, through the study of consumer behaviour along with the study of neural systems that are immersed in mental processes, in order to achieve an approach to consumer behaviour. Neuromarketing must continue to position itself as a tool for market research, allowing it to become a participant in the purchasing decisions of consumers and thus facilitate their study in a different and controlled way. The product "Aguardiente Sello Blanco" must be offered to satisfy other needs of the clients, for that reason the neuromarketing has to go beyond and to know the consumer and its immediate needs must be known all the imaginary ones, to be able to offer a product and in addition to include a service that interests them and in turn to create an emotional bond of reciprocity.

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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

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