Tenes 15% dcto usando el código dFELIZDIAPAPA - Válido del 10 al 16 de Junio, Aplica   Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Measuring Noncognitive Skills in School Settings: Assessments of Executive Function and Social-Emotional Competencies (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2022
Idioma
Inglés
N° páginas
342
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.8 x 15.2 x 1.6 cm
Peso
0.48 kg.
ISBN13
9781462548668
N° edición
1

Measuring Noncognitive Skills in School Settings: Assessments of Executive Function and Social-Emotional Competencies (en Inglés)

Jones, Stephanie ; Lesaux, Nonie K. ; Barnes, Sophie P. (Autor) · Guilford Publications · Tapa Blanda

Measuring Noncognitive Skills in School Settings: Assessments of Executive Function and Social-Emotional Competencies (en Inglés) - Jones, Stephanie ; Lesaux, Nonie K. ; Barnes, Sophie P.

Libro Físico

$ 84.136

$ 105.169

Ahorras: $ 21.034

20% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 03 de Julio y el Lunes 15 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Measuring Noncognitive Skills in School Settings: Assessments of Executive Function and Social-Emotional Competencies (en Inglés)"

Children's social-emotional and self-regulation skills are critical for success in school and, ultimately, in the workplace. How can educators determine the most effective approaches for measuring students' interpersonal competencies? And how can they use the data to improve their own practice? Relevant for school leaders, educators, researchers, and other stakeholders, this book brings together leading experts from multiple disciplines to discuss the current state of measurement and assessment of a broad range of noncognitive skills and present an array of innovative tools. Chapters describe measures targeting the individual student, classroom, whole school, and community; highlight implications for instructional decision making; examine key issues in methodology, practice, and policy; and share examples of systematic school- and districtwide implementation.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes