Buscadays. Hasta 40% dcto en libros importados  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Marketing: An Introduction (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2021
Idioma
Inglés
N° páginas
560
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9781526494573
N° edición
5

Marketing: An Introduction (en Inglés)

Rosalind Masterson; Nichola Phillips; David Pickton (Autor) · Sage Publications Ltd · Tapa Blanda

Marketing: An Introduction (en Inglés) - Rosalind Masterson; Nichola Phillips; David Pickton

Libro Nuevo

$ 90.982

$ 151.636

Ahorras: $ 60.654

40% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 28 de Junio y el Martes 09 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Marketing: An Introduction (en Inglés)"

This easy to use resource opens windows to the world of marketing through cases that are vibrant and engaged, links that allow students to explore topics in more detail and content to encourage relating theory to practice. Recognizing the importance of ongoing technological and social developments and the increasing connectedness of consumers that has profound implications for the way marketing operates and students learn, the 5th edition demystifies key technologies and terminology, demonstrating where and how emerging digital marketing techniques and tools fit in to contemporary marketing planning and practice.    The new edition has been fully updated to include: New case studies and examples, offering truly global perspectives. Even more content on digital marketing integrated throughout, including key issues such as social media, mobile marketing, co-creation and cutting-edge theory. A new and fully streamlined companion website, featuring a range of resources for students and lecturers. Focus boxes throughout the text such as Global, Research, B2B and Ethical - all with a greater emphasis on digital communication - reinforce key marketing trends and relate theory to practice. Each chapter also ends with a case study revolving around topics, issues and companies that students can relate to. The new edition comes packed with features that can be used in class or uploaded onto a course management system and which students can use in their own self-directed study. Access all student and lecturer resources online at study.sagepub.com/masterson5e   

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes