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portada managing conflict in a negotiated world: a narrative approach to achieving productive dialogue and change (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2001
Idioma
Inglés
N° páginas
216
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
24.1 x 15.4 x 1.8 cm
Peso
0.42 kg.
ISBN
0761918884
ISBN13
9780761918882

managing conflict in a negotiated world: a narrative approach to achieving productive dialogue and change (en Inglés)

Peter M. Kellett (Autor) · Diana G. Dalton (Autor) · Sage Publications, Inc · Tapa Dura

managing conflict in a negotiated world: a narrative approach to achieving productive dialogue and change (en Inglés) - Kellett, Peter M. ; Dalton, Diana G.

Libro Nuevo

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  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "managing conflict in a negotiated world: a narrative approach to achieving productive dialogue and change (en Inglés)"

Kellett and Dalton present a core text in Conflict Management derived from extensive class testing of their material. Their book helps readers understand the elements of conflict and act on that understanding by managing conflict better in each area of their lives - work, family, and community.

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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

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