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portada Managing Business Networks - Kogan (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Categoría
Historia
Año
1999
Idioma
Inglés
N° páginas
500
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN
0749386045
ISBN13
9780749386047
N° edición
No

Managing Business Networks - Kogan (en Inglés)

Thomas Keneally (Autor) · Vintage · Tapa Blanda

Managing Business Networks - Kogan (en Inglés) - Thomas Keneally

Historia

Libro Nuevo

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  • Estado: Nuevo
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Reseña del libro "Managing Business Networks - Kogan (en Inglés)"

In the 19th century the Irish population was halved. This masterly book traces the three causes of this depletion; first the manine, second the Irish diaspora and the emigrations to places such as America and Canada and thridly the transportations of political activists to Australia. It is a quest for Keneally's Irish ancestors. Based on unique research among little-used sources, the characters and their stories come brilliantly to life; this is an important book in which the main political themes are fascinatingly explored. It also contains a remarkable collection of photographs and documents.

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