Las preventas y novedades mas esperadas del año hasta 10% + envio gratis a partir de $50.000  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Managerial Cultures in UK Further and Vocational Education: Transforming Techno-Rationalism Into Collaboration (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
227
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
21.0 x 14.8 x 1.4 cm
Peso
0.43 kg.
ISBN13
9783031044427

Managerial Cultures in UK Further and Vocational Education: Transforming Techno-Rationalism Into Collaboration (en Inglés)

John Baldwin (Autor) · Neil Raven (Autor) · Robin Webber -. Jones (Autor) · Palgrave MacMillan · Tapa Dura

Managerial Cultures in UK Further and Vocational Education: Transforming Techno-Rationalism Into Collaboration (en Inglés) - Baldwin, John ; Raven, Neil ; Webber -. Jones, Robin

Libro Nuevo

$ 227.404

$ 284.256

Ahorras: $ 56.851

20% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 05 de Agosto y el Lunes 19 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Managerial Cultures in UK Further and Vocational Education: Transforming Techno-Rationalism Into Collaboration (en Inglés)"

This book offers unique insights into the impact of the rise of a managerialist culture in Further Adult and Vocational Education (FAVE) in England. It will also raise awareness of the consequences of the imposition of top-down models of educational change and improvement upon the practices of educational leaders, middle and senior managers and policy professionals across the FAVE sector. The overall aim of this book is to understand the language, policies, values and approaches currently espoused in post-16 learning. Often these are driven by, or measured by, technical-rational approaches which can have a negative impact on individuals working in the sector, lead to a narrowing of the curriculum and range of assessment opportunities, and do not support student progression. The authors propose tentative, researched, and evidence-based suggestions for new ways of working which might, ultimately, have a significant benefit to post-16 learning. The book will appeal to those engaged in researching education - either as academics, policy makers, trainees, or practitioners who are interested in ways of reflecting on, researching into, and improving practice.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes