menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Listening to Learning: Assessing and Teaching Young Children (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
184
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9781071889213
N° edición
1

Listening to Learning: Assessing and Teaching Young Children (en Inglés)

Gillian Dowley Mcnamee; Jie-Qi Chen (Autor) · Corwin · Tapa Blanda

Listening to Learning: Assessing and Teaching Young Children (en Inglés) - Gillian Dowley Mcnamee; Jie-Qi Chen

Libro Físico

$ 52.372

$ 87.286

Ahorras: $ 34.914

40% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 15 de Julio y el Miércoles 24 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Listening to Learning: Assessing and Teaching Young Children (en Inglés)"

Effectively assess learning in the most critical years of a child′s development Young children's learning in preschool and childcare settings sets the foundation for the elementary school years to come. Skills in speaking, listening, reading, math, science, and the arts develop inside everyday instructional routines that teachers and childcare providers make available to children. How can educators be sure of what their children are learning and how to support their progress? Listening to Learning provides pre-service and in-service teachers and childcare providers working with young learners with an innovative and practical way to assess children's learning while they are engaged in daily instructional routines. This book offers: Methods for observing, documenting, and analyzing what and how young children are learning Strategies for monitoring children′s progress across various areas, including sciences, arts, mathematics, language arts, and play Approaches for making informed instructional adaptations that address the developmental needs of young learners from diverse home and community settings A framework that shows how instructional routine activities can be used to bridge classroom assessment with the teaching and learning process With years of expertise and a thorough analysis of assessment techniques, the authors effectively showcase the power of instructional routines as a tool for understanding and enhancing student learning in these most formative years of development.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes