HOT WEEK - Seguimos! Hasta 30% en importados + Envio gratis en compras mayores a $50.000  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Learning Sites: Social and Technological Resources for Learning (Advances in Learning and Instruction) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
1999
Idioma
Inglés
N° páginas
328
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN
0080433502
ISBN13
9780080433509
N° edición
1

Learning Sites: Social and Technological Resources for Learning (Advances in Learning and Instruction) (en Inglés)

Joan Bliss; Roger Shaljho; Paul Light (Autor) · Emerald Group Publishing Limited · Tapa Dura

Learning Sites: Social and Technological Resources for Learning (Advances in Learning and Instruction) (en Inglés) - Joan Bliss; Roger Shaljho; Paul Light

Libro Nuevo

$ 267.555

$ 382.221

Ahorras: $ 114.666

30% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 10 de Junio y el Lunes 24 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Learning Sites: Social and Technological Resources for Learning (Advances in Learning and Instruction) (en Inglés)"

Human learning, reasoning and thinking, and the different sites in which these activities take place, are the focus of this book. It presents the results of research into the nature of learning and the influence of different contexts and factors within the context of learning, the constraints that contexts place on reasoning and learning, and the nature of learning when using the tools and artefacts. It also addresses the nature of the influence of technology on learning, focusing especially on information technology and how it can influence any type of learning situation. The book begins by asking whether the context determines the nature of the knowledge to be learned, such that different sets of contextual practices related to the knowledge in question need to be acquired in order for learning to be successful. Next, it describes the forms of reasoning and learning in social and physical contexts, including but not limiting itself to logical reasoning, and asks how particular types of context constrain or activate different forms of reasoning and learning. It then looks at people learning with computers, examining how IT resources enhance or hinder learning. Finally, it compares human learning with learning done by machines in specific contexts.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes