Busca, encontrá y lee tu libro favorito en Buscalibre -10% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Learning Java Through Games (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2013
Idioma
Inglés
N° páginas
386
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
25.1 x 17.5 x 2.3 cm
Peso
0.70 kg.
ISBN13
9781466593312
N° edición
1

Learning Java Through Games (en Inglés)

Lubomir Stanchev (Autor) · CRC Press · Tapa Blanda

Learning Java Through Games (en Inglés) - Stanchev, Lubomir

Libro Nuevo

$ 169.162

$ 211.452

Ahorras: $ 42.290

20% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: España (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 19 de Junio y el Lunes 01 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Learning Java Through Games (en Inglés)"

Learning Java Through Games teaches students how to use the different features of the Java language as well as how to program. Suitable for self-study or as part of a two-course introduction to programming, the book covers as much material as possible from the latest Java standard while requiring no previous programming experience. Taking an application-motivated approach, the text presents an abundance of games. Students must read through the whole chapter to understand all the features that are needed to implement the game. Most chapters start with a description of a game and then introduce different Java constructs for implementing the features of the game on need-to-use bases. The text teaches students not only how to write code that works but also how to follow good software practices. All sample programs in the text strive to achieve low cohesion and high coupling--the hallmarks of well-designed code. Many programs are refactored multiple times to achieve code that is easy to understand, reuse, and maintain.The first part of the book covers basic programming techniques, such as conditional statements, loops, methods, arrays, and classes. The second part focuses on more advanced topics, including class inheritance, recursions, sorting algorithms, GUI programming, exception handling, files, and applets.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes