Feria del libro importado hasta con 40% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Learning in a Networked Society: Spontaneous and Designed Technology Enhanced Learning Communities (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
263
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 1.8 cm
Peso
0.56 kg.
ISBN13
9783030146092

Learning in a Networked Society: Spontaneous and Designed Technology Enhanced Learning Communities (en Inglés)

Kali, Yael ; Baram-Tsabari, Ayelet ; Schejter, Amit M. (Autor) · Springer · Tapa Dura

Learning in a Networked Society: Spontaneous and Designed Technology Enhanced Learning Communities (en Inglés) - Kali, Yael ; Baram-Tsabari, Ayelet ; Schejter, Amit M.

Libro Nuevo

$ 203.601

$ 339.335

Ahorras: $ 135.734

40% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 14 de Agosto y el Miércoles 28 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Learning in a Networked Society: Spontaneous and Designed Technology Enhanced Learning Communities (en Inglés)"

One of the most significant developments in contemporary education is the view that knowing and understanding are anchored in cultural practices within communities. This shift coincides with technological advancements that have reoriented end-user computer interaction from individual work to communication, participation and collaboration. However, while daily interactions are increasingly engulfed in mobile and networked Information and Communication Technologies (ICT), in-school learning interactions are, in comparison, technologically impoverished, creating the phenomenon known as the school-society digital disconnect. This volume argues that the theoretical and practical tools of scientists in both the social and educational sciences must be brought together in order to examine what types of interaction, knowledge construction, social organization and power structures: (a) occur spontaneously in technology-enhanced learning (TEL) communities or (b) can be created by design of TEL. This volume seeks to equip scholars and researchers within the fields of education, educational psychology, science communication, social welfare, information sciences, and instructional design, as well as practitioners and policy-makers, with empirical and theoretical insights, and evidence-based support for decisions providing learners and citizens with 21st century skills and knowledge, and supporting well-being in today's information-based networked society.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes