Busca, encontrá y lee tu libro favorito en Buscalibre -10% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Language Program Vitality in the United States: From Surviving to Thriving in Higher Education (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
382
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 2.2 cm
Peso
0.73 kg.
ISBN13
9783031436536

Language Program Vitality in the United States: From Surviving to Thriving in Higher Education (en Inglés)

Heidrich Uebel, Emily ; Kronenberg, Felix A. ; Sterling, Scott (Autor) · Springer · Tapa Dura

Language Program Vitality in the United States: From Surviving to Thriving in Higher Education (en Inglés) - Heidrich Uebel, Emily ; Kronenberg, Felix A. ; Sterling, Scott

Libro Físico

$ 254.199

$ 317.748

Ahorras: $ 63.550

20% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 17 de Junio y el Lunes 01 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Language Program Vitality in the United States: From Surviving to Thriving in Higher Education (en Inglés)"

The perception of a permanent enrollment crisis in US postsecondary foreign language education has shaped our profession's image for an entire generation of educators. Over the past 30 years, this crisis rarely invited self-examination or inspired creativity. Instead, it was routinely attributed to external factors: shrinking budgets, unsympathetic administrators, disengaged students. This volume is refreshingly optimistic: After providing a nuanced picture of the complex enrollment situation and focusing on perceptions of language education among undergraduate students, the volume features an inspiring panorama of successful models that revitalized language programs at a wide range of institutions. The diversity of approaches to post-secondary language education in the United States featured in this volume highlights that there are no simple "one size fits all" solutions. To be transformational, initiatives need to be intimately calibrated to the evolving needs and desires of our institutions' most important stakeholder: the student. Per Urlaub, Massachusetts Institute of Technology, MA, USA

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes