menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada iPhone Games Projects (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
258
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 17.5 x 2.0 cm
Peso
0.54 kg.
ISBN
1430219688
ISBN13
9781430219682

iPhone Games Projects (en Inglés)

Pj Cabrera (Autor) · Joachim Bondo (Autor) · Brian Greenstone (Autor) · Apress · Tapa Blanda

iPhone Games Projects (en Inglés) - Cabrera, Pj ; Bondo, Joachim ; Greenstone, Brian

Libro Nuevo
Libro Usado

$ 63.092

$ 78.865

Ahorras: $ 15.773

20% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 22 de Julio y el Lunes 05 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

$ 44.249

$ 55.311

Ahorras: $ 11.062

20% descuento
  • Estado: Usado
Origen: España (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 18 de Junio y el Jueves 27 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "iPhone Games Projects (en Inglés)"

One look at the App Store will show you just how hot iPhone games have become. Games make up more than 25 percent of all apps, and more than 70 percent of the apps in the App Store's Most Popular category. Surprised? Of course not! We've all filled our iPhones with games, and many of us hope to develop the next bestseller. This book is a collection of must-know information from master independent iPhone game developers. In it, you'll discover how some of the most innovative and creative game developers have made it to the pinnacle of game design and profitability. This book is loaded with practical tips for efficient development, and for creating compelling, addictive gaming experiences. And it's not all talk! It's supported with code examples that you can download and use to realize your own great ideas. This book's authors are responsible for some of the all-time most popular and talked-about games: Brian Greenstone developed Enigmo and Cro-Mag Rally. Aaron Fothergill developed Flick Fishing. Mike Lee developed Tap Tap Revolution, the most downloaded game in App Store history. Mike Kasprzak's Smiles was a finalist in the IGF 2009 Best Mobile Game competition. PJ Cabrera, Richard Zito, and Matthew Aitken (Quick Draw, Pole2Pole); Joachim Bondo (Deep Green); and Olivier Hennessy and Clayton Kane (Apache Lander) have received glowing reviews and accolades for their games. Pair iPhone Games Projects with Apress's best-selling Beginning iPhone Development: Exploring the iPhone SDK, and you'll have everything you need to create the next game to top the sales charts.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes