Busca, encontrá y lee tu libro favorito en Buscalibre -10% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada International Guide to Student Achievement (Educational Psychology Handbook) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2012
Idioma
Inglés
N° páginas
528
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN
0415879019
ISBN13
9780415879019
N° edición
1

International Guide to Student Achievement (Educational Psychology Handbook) (en Inglés)

Hattie, John (Edt)/ Anderman, Eric M. (Edt) (Autor) · Routledge · Tapa Blanda

International Guide to Student Achievement (Educational Psychology Handbook) (en Inglés) - hattie, john (edt)/ anderman, eric m. (edt)

Libro Nuevo

$ 225.738

$ 282.173

Ahorras: $ 56.435

20% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 17 de Junio y el Lunes 01 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "International Guide to Student Achievement (Educational Psychology Handbook) (en Inglés)"

The International Guide to Student Achievement brings together and critically examines the major influences shaping student achievement today. There are many, often competing, claims about how to enhance student achievement, raising the questions of "What works?" and "What works best?" World-renowned bestselling authors, John Hattie and Eric M. Anderman have invited an international group of scholars to write brief, empirically-supported articles that examine predictors of academic achievement across a variety of topics and domains. Rather than telling people what to do in their schools and classrooms, this guide simply provides the first-ever compendium of research that summarizes what is known about the major influences shaping students' academic achievement around the world. Readers can apply this knowledge base to their own school and classroom settings. The 150+ entries serve as intellectual building blocks to creatively mix into new or existing educational arrangements and aim for quick, easy reference. Chapter authors follow a common format that allows readers to more seamlessly compare and contrast information across entries, guiding readers to apply this knowledge to their own classrooms, their curriculums and teaching strategies, and their teacher training programs.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes