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portada Interactive Experience in the Digital Age: Evaluating New Art Practice (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
267
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 1.5 cm
Peso
0.39 kg.
ISBN13
9783319350523

Interactive Experience in the Digital Age: Evaluating New Art Practice (en Inglés)

Candy, Linda ; Ferguson, Sam (Autor) · Springer · Tapa Blanda

Interactive Experience in the Digital Age: Evaluating New Art Practice (en Inglés) - Candy, Linda ; Ferguson, Sam

Libro Nuevo

$ 79.158

$ 131.930

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  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
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Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Interactive Experience in the Digital Age: Evaluating New Art Practice (en Inglés)"

The use of interactive technology in the arts has changed the audience from viewer to participant and in doing so is transforming the nature of experience. From visual and sound art to performance and gaming, the boundaries of what is possible for creation, curating, production and distribution are continually extending. As a consequence, we need to reconsider the way in which these practices are evaluated. Interactive Experience in the Digital Age explores diverse ways of creating and evaluating interactive digital art through the eyes of the practitioners who are embedding evaluation in their creative process as a way of revealing and enhancing their practice. It draws on research methods from other disciplines such as interaction design, human-computer interaction and practice-based research more generally and adapts them to develop new strategies and techniques for how we reflect upon and assess value in the creation and experience of interactive art. With contributions from artists, scientists, curators, entrepreneurs and designers engaged in the creative arts, this book is an invaluable resource for both researchers and practitioners, working in this emerging field.

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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

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