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portada Industrial Relations: Cost Effective Strategies (Routledge Revivals) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781032043128

Industrial Relations: Cost Effective Strategies (Routledge Revivals) (en Inglés)

Chris Brewster; Stephen Connock (Autor) · Routledge Chapman Hall · Tapa Dura

Industrial Relations: Cost Effective Strategies (Routledge Revivals) (en Inglés) - Chris Brewster; Stephen Connock

Libro Nuevo

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  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "Industrial Relations: Cost Effective Strategies (Routledge Revivals) (en Inglés)"

The economic recession of the 1980s changed the face of industrial relations in Britain. Originally published in 1985, this book brings together all the major developments from that time and examines organizational strategies in industrial relations from a cost-effectiveness standpoint. Contemporary issues, ever more relevant, such as flexible working patterns, are discussed in relation to the conflicting demands of unions and management. Appropriate courses of action are discussed, with many examples of how new ideas were put into practice.

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