HOT WEEK - Seguimos! Hasta 50% en importados + Envio gratis en compras mayores a $50.000  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Inclusive Computing Education in the Secondary School: Linking Theory and Practice (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
124
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781032045382
N° edición
1

Inclusive Computing Education in the Secondary School: Linking Theory and Practice (en Inglés)

Louise Hayes (Editor) Eleanor Overland (Editor) (Autor) · Routledge · Tapa Dura

Inclusive Computing Education in the Secondary School: Linking Theory and Practice (en Inglés) - Louise Hayes (Editor) Eleanor Overland (Editor)

Libro Nuevo

$ 95.039

$ 190.079

Ahorras: $ 95.039

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 25 de Junio y el Jueves 11 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Inclusive Computing Education in the Secondary School: Linking Theory and Practice (en Inglés)"

Underpinned by pedagogical practices and theories of what works in teaching computing, this book gives existing and new teachers ideas to enable them to plan an inclusive curriculum for the secondary school computing classroom.Computing is one of the fastest-developing subjects in the curriculum, and computing teachers will always be updating their subject knowledge and pedagogical approaches. Each chapter explores a specific aspect of inclusion and potential barriers faced by students and is designed to challenge teachers to think about their own practice and curriculum design. Themes include the influence of classroom environments, bias in the use of data, collaborative learning, building cultural capital, and racism within AI applications. The book is also laced with practical ideas to develop teaching shared by a wealth of experienced practitioners, researchers and industry professionals.Written with consideration for the National Curriculum for Computing, this valuable text will give trainee teachers, recently qualified teachers, and experienced teachers the confidence and knowledge they need to successfully deliver an inclusive computing curriculum in the classroom.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes